Nyheder

Nyheder

juli 2014

Hårdt arbejde og kvalitetsløsninger bag unge gulvlæggeres succes

Martin (tv) og Thomas (th) fra Kims Gulvbelægning Aps

Thomas Boysen vandt vores truckkonkurrence på Scandinova gulvmessen i maj

Der skal arbejdes igennem og leveres kvalitetsløsninger hver gang. Sådan lyder opskriften på succes for gulvlæggerfirmaet Kims Gulvbelægning ApS, der ejes af Thomas og Martin Boysen på henholdsvis 34 og 31 år. Samtidig understreger brødrene, at det er vigtigt som gulvlægger at specialisere sig f.eks. inden for offshore og være synlig på sociale medier som Facebook.

Det er ikke nogen let opgave at få succes som ung håndværker i en byggebranche, som stadig kæmper for at ryste krisen af sig. Ikke desto mindre er det lykkedes for de to unge brødre Thomas Boysen (34) og Martin Boysen (31) at komme flyvende fra start, siden de i april overtog familiefirmaet Kims Gulvbelægning ApS efter farens død.

Videreudvikling fra første dag
- Vi ønskede fra dag ét at videreudvikle firmaet, så vi ikke kun tilbød de traditionelle løsninger med kvalitetsbelægninger til konkurrencedygtige priser, som firmaet havde lavet i mange år. Vi ville også gerne kunne byde ind på mere specialiserede opgaver inden for f.eks. offshore, forklarer Thomas Boysen og fortsætter:

- Det har krævet hårdt arbejde og fokus på at overholde aftalerne, ligesom det er vigtigt at levere kvalitet hver gang. Men vi kan også mærke gevinsten i form af voksende ordretilgang, og firmaet er inde i en rivende udvikling med masser af opgaver i den kommende tid.

Specialisering inden for offshore
Kims gulvbelægning udfører i øjeblikket alt fra køkkengulve og vådrum for private til store gulventrepriser inden for industrien. Firmaet var desuden for nylig en tur i Tyskland for at lægge gulve på et stort fragtskib.

- Offshore-arbejde kræver en høj grad af specialisering, men også stor viden om gulve og gulvprodukter generelt. Her er det helt sikkert en fordel, at vi kan trække på en leverandør som ARDEX, der har produkter, som er skræddersyet til offshore med korte tørretider og høje styrker. Det gør, at vi kan færdiggøre hele opgaven på en enkelt arbejdsdag, fortæller Thomas Boysen.

De sociale medier er vigtige i dag
Ud over hårdt arbejde, ordholdenhed og specialisering fremhæver Thomas Boysen, at firmaet også bruger Facebook aktivt. Det handler både om at pleje eksisterende kunder, men også om at få kontakt til nye potentielle kunder ved at synliggøre firmaets løsninger.

- Vi var begge aktive på Facebook, så det var naturligt, at firmaet også fik en side. Vi tog derfor et aftenkursus i sociale medier og begyndte at opdatere og lægge billeder op af vores projekter. Det er nem markedsføring, som ikke koster noget og kan laves om aftenen. Du bliver hurtigt set af mange tusind mennesker, når folk begynder at dele dine opdateringer, påpeger Thomas Boysen til slut.