Service

Service

Forhandlersøgning, how-to video og datablade

Service

TEKNISK RÅDGIVNING

ARDEX forpligter sig til at levere det højeste niveau af teknisk support. Vores tekniske afdeling består af nogle af branchens mest erfarne fagfolk. De er klar til at svare på dine tekniske spørgsmål mellem kl. 08.00 og 16.00 mandag til fredag.

UDFØRELSESBESKRIVELSER

Når du specificerer ARDEX-løsninger, kan du stole på vores ekspert Business Development Team for løbende support. Fra specifikationsskrivning og RIBA-godkendte CPD-seminarer til besøg og test på stedet, er Business Development Team her for at hjælpe dig med at lykkes i alle faser af dit projekt.

SALGSSUPPORT

Forhandlere af ARDEX produkter tilbydes omfattende support fra vores engagerede salgs- og kundeserviceteam. Fyraftensmøder, husmesser, produkttræning, udstillingsmateriale og andre salgsfremmende aktiviteter er blot nogle af de måder, hvorpå vi kan hjælpe med at nå dine salgsmål.

Vi lover dig

Teknisk rådgivning

ARDEX forpligter sig til at levere det højeste niveau af teknisk support. Vores tekniske afdeling består af nogle af branchens mest erfarne fagfolk. De er klar til at svare på dine tekniske spørgsmål mellem kl. 08.00 og 16.00 mandag til fredag.

Udførelsesbeskrivelser

Når du specificerer ARDEX-løsninger, kan du stole på vores ekspert Business Development Team for løbende support. Fra specifikationsskrivning og RIBA-godkendte CPD-seminarer til besøg og test på stedet, er Business Development Team her for at hjælpe dig med at lykkes i alle faser af dit projekt.

Salgssupport

Forhandlere af ARDEX produkter tilbydes omfattende support fra vores engagerede salgs- og kundeserviceteam. Fyraftensmøder, husmesser, produkttræning, udstillingsmateriale og andre salgsfremmende aktiviteter er blot nogle af de måder, hvorpå vi kan hjælpe med at nå dine salgsmål.

TILMELD
NYHEDSBREV
og modtag ARDEX
nyhedsbrevet 8 gange årligt
TILMELD
close-link